lördag 11 oktober 2014

Bakom Mina Skulderblad.

Inser att man lyfter rätt mycket när man har en sextonmånaders. Förutom allt annat man lyfter då så blir det en hel del och det är ju inte så att jag alltid tänker på hur jag lyfter. Eller med handen på hjärtat inte alltid översätts nog mer med aldrig. Aldrig tänker på hur jag lyfter helt enkelt.

Och straffet kom som ett brev på Posten. Det känns som hela ryggen är en enda knottrig kroppsdel fylld med muskelknutor. Typisk oskön känsla kan jag tycka, så här ser ni en som ska på massage till veckan och sådan där massage som känns inte sådant när man blir "klappad" på ryggen.  Lite som att byta bort de där muskelknutorna mot mörbultad i ryggen istället. Mörbultad i detta fall -------> bara bra.

3 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Ont mellan skulderbladen gör väldigt ont. Jag kan få sån där brännande känsla där. Mycket oskönt. Hoppas massagen ger rätt resultat.

annika sa...

Ajajaj. Hoppas du har en bra massör. Triggerpunktsmassage?

Jo sa...

Aj! Man får även träna på knäböj med klump i famnen. Det gör sådär gott för gamla rugbyknän. ..